Cs.Puricel.Org Server
Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica B_560x95
Cs.Puricel.Org Server
Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica B_560x95
Cs.Puricel.Org Server
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica

In jos 
AutorMesaj
PuRiCeL
-Founder-
-Founder-
avatar


Posturile : 206
Reputatie : 381
Data de inscriere : 09/09/2009
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti

Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica Empty
MesajSubiect: Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica   Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica EmptyLun Oct 05, 2009 4:45 am

Render - OpenGL

Rezolutie

Aici depinde de mai multi factori cum ar fi diagonala monitorului, tip lcd sau crt si de obicei cam cu ce sunteti obisnuiti.
Spre exemplu pe un crt de 17 rezolutia optima ar fi de 800*600 si la o valoare cat mai mare a refresh rateului ( hz )

La lcd-uri preferabil ar fi sa nu schimbati rezolutia nativa adica cele de 19 inchi au rezolutia optima de 1280 * 1024. Cu toti stim ca lcd-urile nu au refresh rate deci nu ne mai intereseaza acest factor.

Color Quality
Selectati High 32 bits


Setari consola:

fps_max 100 ( default e pe 72 )
fps_modem 100
developer 0
cl_minmodels 1

Optiuni din driverul placi video, recomandari:

Antialiasing settings - OFF
Anisotropic filtering - OFF
Image setting - High Performance
Vertical Sync ( V-sync ) - OFF


Se mai pot face setari pentru ajustarea nivelului maxim de detalii si randare grafica in meniul Steam - My Games - Properties - Set Launch Options

Pentru detalii maxime, adaugati:

+r_rootlod 0 +mat_picmip 0 +r_waterforceexpensive 1 +r_waterforceflectentities 1 +r_shadowrendertotexture 1 +mat_colorcorrection 1 +mat_triilinear 1 +mat_forceaniso 16 +mat_hdr_level 2



» +r_rootlod # - ajusteaza detaliile modelelor, 0=high 1=medium 2=low; exemplu +r_rootload 0 pt maxim
» +mat_picmip # - ajusteaza detaliile texturei, 0=high 1=medium 2=low
» +mat_reducefillrate # - ajusteaza detaliile shaderului, 0=high 1=low
» +r_waterforceexpensive # - ajusteaza detaliile apei, 0=low 1=high
» +r_waterforcereflectentities # - ajusteaza reflectivitatea apei, 0=low 1=high
» +r_shadowrendertotexture # - ajusteaza detaliile umbrelor, 0=low 1=high
» +mat_colorcorrection # - ajusteaza corectia culorilor, 0=low 1=high

Moduri de filtrare:

» +mat_trilinear 0 - foloseste modul biliniar
» +mat_trilinear 1 - foloseste modul triliniar (recomandat)
» +mat_forceaniso # - foloseste modul triliniar unde # se inlocuieste cu valorile 2, 4, 8 sau 16 cu cat valoarea este mai mare cu atat va folosi mai multe resurse
» +mat_hdr_level # - ajusteaza nivelul maxim al efectului luminozitatii 0=oprit (off) si foloseste mai putine resurse, 2=toate (full)
Sus In jos
http://www.puricel.org
 
Setarea si ajustarea nivelului de detalii si randare grafica
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Cs.Puricel.Org Server :: Photoshop & CS :: About Counter Strike :: Tutoriale-
Mergi direct la: